HARDCRM-CZ - váš systém řízení vztahů se zákazníky
  • CRM
  • O nás
  • Služby
  • Přihlášení
    • Profil
    • Obnovení hesla
  • Novinky
  • Kontakt

Novinky

Novinky

Nechci dostávat e-maily – jak na to?

V každém e-mailu by měl být na konci jasně viditelný odkaz, který zákazníky nasměruje k odhlášení. Například: „Pokud si nepřejete dostávat další e-maily, klikněte na odhlásit odběr Pokud jej my nebo naši partneři v e-mailu nemají  kontaktujte je manuláně pomocí e-mailu, a jednou větou sdělte svůj nesouhlas, jsou povinní vás vyřadit automaticky nebo manuálně ze seznamu, kterým zasílají kampaně / informační e-maily. Pokud se toto pokauje, můžete e-mailovou adresu v poštovním klientovi zablokovat, ozančit jako...

Číst více
Novinky

Použití CRM (Customer Relationship Management) – ve zkratce

Použití CRM (Customer Relationship Management) přináší mnoho výhod, zejména pro firmy, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky a zvýšit svou produktivitu. Zde jsou hlavní důvody, proč byste měli zvážit zavedení CRM systému: 1. Zlepšení vztahů se zákazníky CRM umožňuje evidovat veškeré interakce se zákazníky (e-maily, hovory, schůzky), díky čemuž máte přehled o jejich potřebách, preferencích a historii nákupů. Poskytuje lepší zákaznickou podporu díky rychlému přístupu k informacím. 2. Zvýšení prodeje a konverzí Umožňuje...

Číst více

WebChat v provozní dobu vpravo, popř.zanechte vzkaz Po-Pá 13:00 -23:00, so – ne jen pro VIP
Provozovatel : DuskDomain s.r.o, správce hardweb.cz

Nabídka Tarifů CRM

Start
Freelancer
Profesional
Firemní

Partneři

 


  • GDPR
  • Obchodní podmínky
  • Provozní podmínky
  • Zásady cookies (EU)
Hestia | Vyvinul ThemeIsle
HARDCRM-CZ – váš systém řízení vztahů se zákazníky
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}